UNIUNEA EUROPEANĂ

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI

PROTECŢIEI SOCIALE

AMPOSDRU

Fondul Social European

POSDRU 2007-2013

Instrumente Structurale

2007-2013

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI

PROTECŢIEI SOCIALE

OIRPOSDRU REGINEA CENTRU

 

AGENŢIA NAŢIONALĂ

PENTRU OCUPAREA

FORŢEI DE MUNCĂ

 

    

Investeşte în oameni I

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

Axa prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"

Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare"

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625

Titlul proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati"

 

Nr.4067/03.01.2013

                                                                                                                              APROBAT,

                                                                                                                     DIRECTOR EXECUTIV

                                                                                                                      PANESCU TIBERIU

 

 

CAIET DE SARCINI

PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU ORGANIZAREA SERVICIULUI DE CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI

 

 

AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod fiscal 11344042, adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon 0266 – 313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc.

 

SURSA DE FINANŢARE. Bugetul asigurărilor pentru şomaj , capitolul 800456 .

 

CLIENŢI  ELIGIBILI. Şomeri înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita şi incluşi în grupul ţintă a proiectului "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati" şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare şi consiliere profesională )

 

ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi modificată, Intreprinderi individuale, familiale sau persoane fizice autorizateconform OUG 44/2008;  

Furnizorii de servicii eligibili sunt furnizorii de servicii care demonstreaza ca au cuprins in statut aceasta activitate

- Activitati de consultanta pentru afaceri si management

 

 

CONŢINUTUL OFERTEI

-       documentele doveditoare ale eligibilităţii;

a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau
    certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau
    certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

b) actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul Activitati de consultanta pt.afaceri si management

c) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.

Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.

d) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de impozite si taxe locale.

-       Oferta tehnica:

-       lista cu personalul utilizat în proiect

Pentru fiecare specialist trebuie menţionat dacă mai este implicat în proiecte cu finantatre nerambursabila si daca da , numele proiectului si numarul pe ore pe luna sau pe zi , dupa cum este incheiat contractul de munca ;

-       Activitatea trebuie sa acopere toate judeţele de desfasurare a proiectului PIFAN , respectiv  judetele Harghita , Covasna, Brasov, Mures , Sibiu , Alba , Hunedoara , Bacau, Covasna si Mures , după un program care va fi stabilit de comun acord cu AJOFM Harghita

-       copii după contractele de muncă cu personalul implicat in proiect, natura raporturilor de muncă , precum şi câte ore va fi implicat în proiect sau acord de colaborare in cazul persoanelor pentru care nu exista contract de munca incheiat. Nu se accepta contracte civile sau subcontractari pentru personalul implicat .

-       CV-urile personalului implicat ( CV în format Europass );

-       oferta tehnică (conform anexei 1)

-       oferta financiară  (conform anexei 2);

   

Furnizorii de servicii de consultanta trebuie sa asigure :    asistarea unui numar de cel putin 120 someri indemnizati sau someri neindemnizati din grupul tinta a proiectului  "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati" şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare şi consiliere profesională ) din care 12 persoane sa infiinteze PFA , intreprindere individuala, AF sau societate comercială dintre clientii asistati pana la sfarsitul contractului.

In cazul in care doi  sau mai multi beneficiari se asociaza in vederea infiintarii unei activitati se considera o singura persoana care a infiintat afacere . 

          

 

In oferta financiara se va specifica in mod expres Preţ unitar / persoană care a iniţiat o afacere .

Platile se vor face proportional cu realizarea indicatorului de afacere infiintata .

La fiecare cerere de decontare se vor evalua atat rezultatele cumulate de la inceperea contractului si se va compara cu valoarea documentelor justificative prezentate cumulat de la inceputul proiectului .

 

MODALITATEA DE DECONTARE A SERVICIILOR

Serviciile vor fi decontate prin emiterea de factura.

Atasat se vor depune rapoarte tehnice care vor detalia serviciile oferite grupului tinta, inclusiv situatii nominale (care sa contina CNP).

Deconturile se vor depune pana in data de 15 ale lunii pentru serviciile prestate in luna precedenta. AJOFM Harghita va avea un termen de 10 zile pentru verificarea decontului si alte trei zile pentru efectuarea platii.

 

DESCRIEREA PE SCURT A SERVICIILOR DE OFERIT.

-       Perioada in care trebuie desfasurata activitatea de CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI este de 21 ianuarie si pana in data de 31.10.2013 .

Se vor oferi participantilor la aceasta activitate, servicii constand din :

-       Activitati motivationale pentru a creste interesul pentru self-employment ;

-       Activitati de evaluare a nivelului si necesarului de cunostinte necesare pentru participantii la aceasta activitate;

-       Activitati de constientizare asupra drepturilor si obligatiilor care revin unei afaceri ;

-       Activitati de constientizare asupra sistemului de impozitare romanesc ;

-       Activitati de sensibilizare asupra posibilitatilor de atragere se sume de catre potentialii angajatori ca urmare a incadrarii in munca a unor categorii defavorizate ;

-       Activitati de informare cu privire la legislatia muncii ;

 

LOCUL DE DESFĂŞURARE A SERVICIILOR

            La sediul furnizorului de prestari servicii si , daca este cazul la sediul partenerilor din proiect , respectiv respectiv  AJOFM-urile din judetele Harghita , Covasna, Brasov, Mures , Sibiu , Alba , Hunedoara , Bacau, Covasna si Mures

 

 

 

TERMEN DE DEPUNERE A OFERTELOR 14.01.2013,ora 12,00

 

 

DESCHIDEREA OFERTELOR

Deschiderea ofertelor se va efectua în data de 14.01.2013 orele 12.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc

 

MODUL DE PUNCTARE

Pentru stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.

 

TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI

            Câştigătorul va stabilit cel târziu până pe data de 14.01.2013, orele 15.00, oră până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin fax si e-mail cu privire la rezultatul selecţiei

 

TERMEN DE CONTESTARE

            Potrivit legislatiei si fisei de date a achizitiei.

 

                                      

 

 Intocmit

Jano Edit Andrea

Asistent manager