|
|
|
|
|
|
|
GUVERNUL
ROMÂNIEI MINISTERUL
MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI
SOCIALE AMPOSDRU |
Fondul
Social European POSDRU
2007-2013 |
Instrumente
Structurale 2007-2013 |
|
GUVERNUL
ROMÂNIEI MINISTERUL
MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI
SOCIALE OIRPOSDRU
REGINEA CENTRU |
AGENŢIA
NAŢIONALĂ PENTRU
OCUPAREA FORŢEI
DE MUNCĂ |
Investeşte în oameni I
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial pentru
Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active
de Ocupare"
Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea
si implementarea masurilor active de ocupare"
Numărul de identificare al contractului:
POSDRU/82/5.1/S/48625
Titlul proiectului: "Program Integrator al
Formarii Adulţilor Necalificati"
Nr.4067/03.01.2013
APROBAT,
DIRECTOR EXECUTIV
PANESCU TIBERIU
CAIET DE SARCINI
PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU ORGANIZAREA SERVICIULUI DE CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA
UNEI AFACERI
AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia Judeţeană
pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod fiscal 11344042,
adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon
0266 – 313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont
bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc.
SURSA DE FINANŢARE. Bugetul asigurărilor pentru şomaj , capitolul 800456
.
CLIENŢI ELIGIBILI. Şomeri
înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea
Forţei de Muncă Harghita şi incluşi în grupul
ţintă a proiectului "Program Integrator al Formarii Adulţilor
Necalificati" şi care în
prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare
şi consiliere profesională )
ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Asociaţii, Fundaţii
organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi
fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit
Legii 31/1991 republicată şi modificată, Intreprinderi
individuale, familiale sau persoane fizice autorizateconform
OUG 44/2008;
Furnizorii de servicii eligibili
sunt furnizorii de servicii care demonstreaza ca au
cuprins in statut aceasta activitate
- Activitati
de consultanta pentru afaceri si management
CONŢINUTUL OFERTEI
-
documentele doveditoare ale eligibilităţii;
a) autorizatia
pentru desfasurarea de activitati independente sau
certificat
de inregistrare emis de registrul Comertului sau
certificat
de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.
b) actul
constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul Activitati de
consultanta pt.afaceri si management
c)
Se solicita confirmarea privind plata taxelor
si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original
sau in copie certificata de conform cu originalul
de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Vor
fi descalificati ofertantii care au datorii la
stat.
d) Certificatul
privind impozitele si taxele locale,in
original sau in copie
certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de
impozite si taxe locale.
-
Oferta tehnica:
-
lista cu personalul utilizat în proiect
Pentru fiecare
specialist trebuie menţionat dacă mai este implicat în proiecte cu finantatre nerambursabila si daca da , numele proiectului
si numarul pe ore pe luna sau pe zi , dupa cum este incheiat contractul
de munca ;
- Activitatea
trebuie sa acopere toate judeţele de desfasurare
a proiectului PIFAN , respectiv judetele Harghita ,
Covasna, Brasov, Mures ,
Sibiu , Alba , Hunedoara , Bacau,
Covasna si Mures , după un program care va fi stabilit de comun acord
cu AJOFM Harghita
-
copii după contractele de muncă cu personalul
implicat in proiect, natura raporturilor de muncă , precum şi câte
ore va fi implicat în proiect sau acord de colaborare in cazul persoanelor pentru
care nu exista contract de munca incheiat. Nu se
accepta contracte civile sau subcontractari pentru
personalul implicat .
-
CV-urile personalului implicat ( CV în format Europass );
-
oferta tehnică (conform anexei 1)
-
oferta financiară
(conform anexei 2);
Furnizorii de servicii de consultanta trebuie sa asigure : asistarea unui numar de cel putin
120 someri indemnizati sau someri neindemnizati
din grupul tinta a proiectului "Program Integrator al
Formarii Adulţilor Necalificati" şi
care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi
informare şi consiliere profesională ) din care 12 persoane sa infiinteze PFA , intreprindere individuala,
AF sau societate comercială dintre clientii asistati pana la sfarsitul contractului.
In cazul
in care doi sau mai multi beneficiari se asociaza in vederea infiintarii unei activitati se considera o singura persoana care a infiintat afacere .
In oferta financiara se va specifica in
mod expres Preţ unitar / persoană care a iniţiat o afacere .
Platile se vor face proportional cu
realizarea indicatorului de afacere infiintata .
La fiecare cerere
de decontare se vor evalua atat rezultatele cumulate
de la inceperea contractului si se va compara cu
valoarea documentelor justificative prezentate cumulat de la inceputul proiectului .
MODALITATEA DE DECONTARE A
SERVICIILOR
Serviciile vor fi decontate prin
emiterea de factura.
Atasat se vor depune rapoarte
tehnice care vor detalia serviciile oferite grupului tinta, inclusiv situatii
nominale (care sa contina CNP).
Deconturile se vor depune pana in
data de 15 ale lunii pentru serviciile prestate in luna precedenta. AJOFM
Harghita va avea un termen de 10 zile pentru verificarea decontului si alte
trei zile pentru efectuarea platii.
DESCRIEREA PE SCURT A SERVICIILOR DE
OFERIT.
-
Perioada in care trebuie desfasurata
activitatea de CONSULTANTA
SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI este de 21 ianuarie si pana in data de 31.10.2013 .
Se vor oferi participantilor la aceasta activitate, servicii constand din :
-
Activitati motivationale pentru a
creste interesul pentru self-employment ;
-
Activitati de evaluare a nivelului si necesarului de cunostinte necesare pentru participantii
la aceasta activitate;
-
Activitati de constientizare asupra
drepturilor si obligatiilor care revin unei afaceri ;
-
Activitati de constientizare asupra
sistemului de impozitare romanesc ;
-
Activitati de sensibilizare asupra posibilitatilor
de atragere se sume de catre potentialii
angajatori ca urmare a incadrarii in munca a unor
categorii defavorizate ;
-
Activitati de informare cu privire la legislatia
muncii ;
LOCUL DE DESFĂŞURARE A SERVICIILOR
La sediul furnizorului de prestari
servicii si , daca este cazul la sediul partenerilor din proiect , respectiv respectiv
AJOFM-urile din judetele Harghita , Covasna, Brasov, Mures , Sibiu , Alba , Hunedoara , Bacau,
Covasna si Mures
TERMEN DE DEPUNERE A OFERTELOR 14.01.2013,ora 12,00
DESCHIDEREA OFERTELOR
Deschiderea ofertelor se
va efectua în data de 14.01.2013 orele 12.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc
MODUL DE PUNCTARE
Pentru
stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului
cel mai scazut.
TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI
Câştigătorul
va stabilit cel târziu până pe data de 14.01.2013, orele 15.00, oră
până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin fax si
e-mail cu privire la rezultatul selecţiei
TERMEN DE CONTESTARE
Potrivit
legislatiei si fisei de date a achizitiei.
Intocmit
Jano Edit Andrea
Asistent manager